Thursday, April 26, 2012

bioten review!!!

Καλησπέρα σας!
Απόψε θα σας μιλήσω για τα προϊόντα της bioten που από όσο γνωρίζω είναι ελληνική εταιρεία και δεν περιέχουν parabens.
Αυτά που έχω δοκιμάσει είναι τα εξής: +
γαλάκτωμα προσώπου + τονωτική λοσιόν προσώπου με νέκταρ κυδωνιού, ντεμακιγιάζ ματιών με πρωτεϊνες βαμβακιού,γαλάκτωμα σώματος με lime και κυδώνι, κρέμα χεριών με αμύγδαλο και γιαούρτι.
Τα προϊόντα καθαρισμού είναι πολύ καλά με αγαπημένο μου το γαλάκτωμα προσώπου καθώς καθαρίζει πολύ καλά και έχει υπέροχη μυρωδιά, μου θυμίζει τα αρώματα που βγάζει κάθε καλοκαίρι η escada όπως π.χ. το island kiss. Φοβερή μυρωδιά όταν καθαρίζεις το πρόσωπο σου αφήνει μία πολύ ωραία αίσθηση, δεν θα έλεγα το ίδιο για την λοσιόν γιατί έχει έντονη την αίσθηση του οινοπνεύματος κι εγώ δεν τρελαίνομαι γιάυτό.Τώρα για το ντεμακιγιάζ ματιών δεν έχω κάτι παραπάνω να πώ, καθαρίζει καλά, κάνει δηλαδή την δουλειά του. Αυτό δεν έχει ιδιαίτερο άρωμα, είναι συμπαθητικό.
Το γαλάκτωμα σώματος είναι για λιπαρά δέρματα και μυρίζει σαν τσίχλα - καραμέλα με εσπεριδοειδή. Πολύ ωραία αίσθηση όταν το απλώνεις ,αποροφάται αμέσως  και ενυδατώνει πολύ καλά.
Για την κρέμα χεριών να αναφέρω ότι είναι πολύ ενυδατική, εγώ την έχω στο κομοδίνο μου και την βάζω πάντα πριν πέσω για ύπνο και το πρωί τα χέρια είναι πλήρως ενυδατωμένα. Σε αυτήν το άρωμα επίσης είναι καλούτσικο αλλά δεν τρελάθηκα. Να σας πω επίσης ότι πήρα και την κρεμα προσώπου για μεικτές επιδερμίδες που θα σας την δείξω σε επόμενη ανάρτηση.
Αααα ξέχασα να πω για τις τιμές!Όλα έχουν λιγότερο περίπου 3,6-3,8 ευρώ Τα πήρα σε προσφορά δηλαδή στο γαλάκτωμα πήρα δώρο την λοσιόν και στο γαλάκτωμα σώματος την κρέμα χεριών. Μόνο η κρέμα προσώπου ήταν πιο ακριβή γύρω στα 6 ευρώ. Αυτά για απόψε , καλό βράδυ beauties!!!

No comments:

Post a Comment