Tuesday, April 24, 2012

the body shop chocomania lip butter and almond hand cream

Καλησπέρα σε όλες σας!Σήμερα θα κάνω ένα review για δύο προϊόντα του the body shop που χρησιμοποιώ το τελευταίο διάστημα και μου αρέσουν πολύ. Το πρώτο είναι το chocomania lip butter ένα από τα νέα προϊόντα του the body shop το οποίο είναι υπέροχο!Πριν από περίπου δύο μήνες έκανα μία βόλτα στην αγορά και είπα να μπω και στα body shop (Καβάλας) καθώς μου αρέσει να τσεκάρω τι νέο κυκλοφορεί. Είχαν μπροστά στο stand την σειρά chocomania. Όπως ανέφερα και στην προηγούμενη ανάρτηση μου έχω τρέλα με τα Lip products και δοκίμασα το lip butter από αυτή την σειρά! Δεν υπάρχει το άρωμα του!!!!σου έρχεται να το φας, είναι σαν σοκολατάκι με έντονη την δόση της βανίλιας και του κακάο στο άρωμα του!Από εκέινη την ημέρα το χρησιμοποιώ συνεχώς καθώς το έχω πάντα μαζί μου. Είναι πάρα πολύ ενυδατικό, μόλις το φοράς νοιώθεις πραγματικά ότι τα χείλη σου ξεδιψάνε και μένει στα χείλη για περίπου δύο ώρες. Δεν έχω δοκιμάσει καλύτερο προϊόν από αυτό για τα χείλη πραγματικά και σίγουρα θα το ξαναπάρω!Η τιμή του είναι στα 6 ευρώ, αρκετά καλή θα έλεγα για 10ml Lip butter. Το δεύτερο προϊόν που πήρα είναι η κρέμα χεριών και νυχιών almond hand and nail cream , η οποία είναι επίσης φοβερή καθώς έχει ένα απαλό άρωμα αμυγδάλου και ενυδατώνει πολύ καλά χέρια και νύχια όπως λέει. Αποροφάται πολύ γρήγορα και δεν αφήνει υπολείμματα λιπαρότητας, απλά προσοχή μην βάλετε μεγάλη ποσότητα γιατί εκεί θα αργήσει να αποροφηθεί. Η συγκεκριμμένη κρέμα ήταν σε προσφορά από 8,5ευρώ την πήρα 6,90ευρώ και η ποσότητα είναι 100ml. την χρησιμοποιώ επίσης καθημερινά και δεν έχω καταναλώσει ούτε την μισή. Πήρα κι ένα lipstick από την νέα σειρά colourglide shine το οποίο θα σας δείξω σε επόμενη ανάρτηση. Στις προτιμήσεις μου το τελευταίο διάστημα είναι τα φυτικά προϊόντα και αυτό ήταν ένα come back στο παλιό καλό μας body shop που το είχα ξεχασμένο τα τελευταία 2 χρόνια. Αυτά λοιπόν για απόψε έυχομαι ένα καλό βράδυ και περιμένω τις απόψεις σας !



4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Γεια σου και καλή αρχή!! Σε καλωσορίζω με ενα βραβειάκι πέρνα απο το blog μου να το παραλάβεις!
    http://inbeautywonderland.blogspot.com/
    Kisses Maria

    ReplyDelete
  3. Ω ευχαριστώ πολύ!!!!τι όμορφη κίνηση!!!πολύ χάρηκα !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry σου έστειλα νωρίτερα μηνυμα για το βραβειο πιστεύοντας πως θα προλάβαινα να κανω το post αλλα κατι έτυχε και έπρεπε να φύγω απο το σπίτι!
      το βραβείο σου σε περιμένει τώρα προς (αποφυγή παρεξηγήσεων)λέγεται versatile blog award!! απλώς λάθος εκτίμηση χρόνου.τσεκαρε το...
      sorry..kisses

      Delete