Monday, April 23, 2012

korres lip butter γιασεμί review

Καλημέρα σε όλες! Είναι η πρώτη μου ανάρτηση σε αυτό το blog που δημιούργησα, για να μοιράζομαι μαζί σας την άποψη μου για προϊόντα ομορφιάς που έχω δοκιμάσει!Καλή αρχή λοιπόν!Εδώ και καιρό παρακολουθώ διάφορα blogs με reviews και πάντα πριν αγοράσω κάτι συμβουλεύομαι τις beauty gurus όπως τις αποκαλείται πολλές από εσάς για να μάθω την άποψη τους.Αυτό λοιπόν θέλω να κάνω κι εγώ και ξεκινάω από μία πολύ αγαπημένη μου εταιρεία τον Κορρέ. Μου αρέσει πολύ αυτή η εταιρεία πρώτον γιατί είναι φυτικής προέλευσης τα προϊόντα της και δεύτερον γιατί έχει πολύ όμορφες μυρωδιές!Σε ότι κι αν έχω χρησιμοποιήσει μου αρέσουν οι μυρωδιές τους! Αυτό το lip butter λοιπόν πρόσφατα το αγόρασα στο άρωμα γιασεμί και παλαιότερα είχα πάρει το κυδώνι. Πήγα στο φαρμακείο με σκοπό να πάρω το mango γιατί μου αρέσει σαν καλοκαιρινό φρούτο αλλά τελικά κατέληξα με το γιασεμί. Στα reviews που είχα δει οι περισσότερες προτιμούσαν το γιασεμί και θεώρησα ότι εμένα δεν θα μου αρέσει τόσο πολύ γιατί θα είναι πολύ λουλουδάτο. Δεν είναι όμως, κατά ένα περίεργο τρόπο η μυρωδιά του μου θυμίζει ζαχαρωτό!Δεν ξέρω γιατί αλλά δεν μου θυμίζει καθόλου το κλασσικό άρωμα του γιασεμιού που όλοι ξέρουμε!Σαν χρώμα δεν αφήνει κάτι πάνω στα χείλη μου ίσως γιατί από μόνα τους έχουν λίγο πιο κόκκινη απόχρωση.Σε γενικές γραμμές μου άρεσε πολύ και το συστήνω σε όσες θέλουν ένα lip butter με απαλό άρωμα και χρώμα για καθημερινη χρήση.Ααα ξέχασα να σας πώ ότι μου αρέσε πολύ και η συσκευασία , έχω ένα πάθος με τα προϊόντα σε βαζάκι!Αυτά τα πολλά για σήμερα!Περιμένω τα σχόλια σας!!!



4 comments:

  1. καλως ηρθες στον μπλογκοκοσμο!!χιχιχι!πολυ χαιρομαι που κανω το πρωτο σχολιο στο μπλογκ σου!θα χαρω πολυ να ανταλασσουμε αποψεις απο τα μπλογκς μας!καλη αρχηηηη!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γειά σου Σίσσυ!Καλώς σας βρήκα!!!Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο μου έκανες ποδαρικό

      Delete
  2. καλή αρχή!έχεις ωραίες αναρτήσεις!

    ReplyDelete
  3. Σ'ευχαριστώ πολυ!Καλώς σας βρήκα!Θα προσπαθήσω να αφιερώσω περισσότερο χρόνο γιατί πραγματικά το blogging με ηρεμεί!

    ReplyDelete