Friday, April 27, 2012

l'oreal mythic oil....


Καλησπέρα σας!
Τι κάνετε;;; Εγώ πολύ καλά γιατί επιτέλους ήρθε το σαββατοκύριακο!!! :) .Σήμερα αποφάσισα να γράψω για το αγαπημένο μου προϊον μαλλιών το mythic oil και είναι ότι ακριβώς λέει το όνομα του...μυθικό!Λοιπόν το συγκεκριμμένο βλέπουμε ότι το τελευταίο διάστημα το λανσάρει ο Τρύφων Σαμαράς ως νέο θαυματουργό προϊόν αλλά εγώ αυτό το θαυματάκι το έχω από το περασμένο καλοκάιρι!Ω ναι!Περιττό να σας πω ότι το χρησιμοποιώ κάθε φορά που λούζω τα μαλλιά μου και θέλει τόσο λίγο που ακόμη δεν έχει φτάσει στην μέση και να σημειώσω ότι έχω πολλά και μακριά μαλλιά.Λούζομαι κανονικά και πότε βάζω - πότε δεν βάζω μάσκα στα μαλλιά μου και μόλις τελειώσω και τα σκουπίσω βάζω δύο με τρείς δόσεις mythic oil στην παλάμη μου το ζεσταίνω λίγο τρίβοντας τις παλάμες μου μεταξύ τους και έπειτα το απλώνω σε όλα τα μαλλιά.Αυτό ήταν και μπλεγμένα να είναι κατεβαίνουν κατευθείαν!Από όσο άκουσα τα προστατεύει και από την θερμότητα σε περίπτωση που κάνετε πιστολάκι και δεν τα λιπαραίνει καθόλου.Μπορείς μόλις τελειώσεις το πιστολάκι να βάλεις πάλι λίγο στις άκρες για να μην φριζάρουν και να δώσεις ένα ωραίο τελείωμα. Είναι από τα λίγα προϊόντα που θα ξαναγοράσω σίγουρα!!! Καλό βράδυ girls...

4 comments:

  1. πολυ ωραιο review!!!θελω οπωσδηποτε να δοκιμασω αυτο το προιον!φιλακιααα!

    ReplyDelete
  2. Ευχαριστώ!Δοκιμασέ το είναι θεικό!Αξίζει το κόπο.

    ReplyDelete
  3. pou to vriskoume auto ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε κομμvτήρια που διαθέτουν l'oreal!Αν θυμάμαι καλά κοστίζει γύρω στα 22ευρώ.

      Delete