Thursday, May 24, 2012

Korres mango butter lipstick

η συλλογή μου με τα korres mango butter lipsticks
Καλησπέρα και πάλι...
καιρό έχουμε να τα πούμε ε;
Επέστρεψα με ένα review για μία από τις αγαπημένες μου εταιρείες τον Κορρέ αλλά αυτή την φορά για τα προϊόντα μακιγιάζ του!
Σήμερα θα αρχίσω από τα mango butter lipstick και θα σας δείξω αυτά που έχω εγώ και τα λατρεύω!
Έτοιμες;

12 frosty pink

frosty pink swatch



14 pink

14 pink swatch

52 orange red

52 orange red swatch

18 peach

18 peach swatch

54 fuchsia

54 fuchsia swatch
 Από τότε που τα δοκίμασα δεν τα αποχωρίζομαι και το πιο πολυφορεμένο και λατρεμένο έιναι το peach το οποίο είναι στην πραγματικότητα περισσότερο κοραλλί από ροδακινί που λέει το όνομα του.
 Είναι σούπερ ενυδατικά και ευκολοφόρετα στην ουσία είναι Lip butter και όχι κραγιόν. Εχουν spf 10 ότι πρέπει για τώρα το καλοκαίρι!
 Τα συνιστώ σε όσες δεν τα έχουν δοκιμάσει!
 Εγώ πάντως έχω σκοπό να πάρω κι άλλα χρώματα!
 Καλό σας βράδυ!

5 comments:

  1. Καλημέρα!! Έχεις βραβείο! http://glykoparamithenia.blogspot.com/2012/05/blog-post_25.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!

      Delete
  2. Το 14 Pink δείχνει πολύ ωραίο!!!! Μου αρέσει που έχουν spf έστω και 10. Από διάρκεια πως πάνε;;;
    Υπάρχει ένα πανέμορφο βραβείακι στο blog μου για εσένα!!

    http://mybeautysteps.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πάαααααααααααααρα πολύ για το βραβειάκι!!!όσο για το κραγιόν είναι ικανοποιητική η διάρκεια είναι κάτι ανάμεσα σε lip gloss και κραγιόν!

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete